[LiSA-Devel] ixlabs git daemon down?

Radu Rendec radu.rendec at ines.ro
Tue May 19 13:55:40 EEST 2009

On Mon, 2009-05-18 at 22:41 +0300, Faur Andrei wrote:
> 1. Am reusit sa dau iar cu sistemul jos. I-am dat un reboot prin KVM dar
> nu are nici un efect. Consola de la KVM nu arata nimic in afara de butonul
> de send Ctrl-Alt-Del.

I-am dat si eu acum un reset si a bootat normal.

> 2. Dat fiind ca am facut modificari atat in main tree cat si in
> modulul de linux,
> trebuie sa dau push la ambele, nu?

Da, trebuie sa faci push la ambele. Vezi insa ca am facut niste
modificari in perioada asta:

* development-ul s-a cam mutat pe 2.6.29 (dupa ce Ionut a reusit sa
porteze modulul de lisa); de altfel acum kernelul care booteaza default
pe playground este 29;

* am inceput sa reorganizam putin tree-ul de kernel, dupa urmatoarele
idei:

        * modificarile de cli sunt acum in master, prin urmare si
        modificarile corespunzatoare din kernel ar trebui sa fie in
        branch-ul stabil;

        * branch-urile de devel de kernel nu prea au sens, din moment ce
        oricum fiecare are tree de git propriu; atunci cand modificarile
        sunt stabile, vom face noi push in tree-ul oficial;

        * vrem sa mentinem modulul de kernel in paralel pentru
        urmatoarele versiuni de linux (kernel):
                * 2.6.29 - cel recent, folosit pentru development;
                * 2.6.25 - Fedora 8 (ultima cu Xen dom0), kernel *fara*
                xen;
                * 2.6.21 - Fedora 8, kernel *cu* xen;
                * 2.6.18 - RHEL/Centos 5

Daca tu (si ceilalti care mai lucreaza) aveti deja modificari, ar trebui
sa faceti rebase la branch-urile voastre, ca sa coincida cu ce e in
tree-ul oficial. De asemenea ar trebui sa faceti rebase periodic (in
principiu atunci cand mai apar commit-uri noi in tree-ul oficial).

Radu