[LiSA-Devel] ixlabs git daemon down?

Nicu Ioan Petru-B06965 ionut.nicu at freescale.com
Wed May 20 12:28:17 EEST 2009

Salut,

Cred ca sintaxa corecta e:

git push ssh://ixlabs.cs.pub.ro/<git-repos-base-path>/lisa.git
+lisa-rstp:lisa-rstp

git-repos-base-path e calea absoluta pe server catre repository-ul de
git in care vrei
sa faci push.

Push-ul trebuie facut prin ssh:// nu git://, deci trebuie sa ai user pe
masina respectiva.
Nu sunt f. sigur dar am impresia ca e nevoie de "+"-ul din refspec
pentru cazul initial in
care branch-ul nu exista.

Dupa ce ai reusit sa impingi pentru prima data branch-ul, daca mai
comiti local pe el si
vrei sa faci push upstream va trebui sa ii dai doar:

git push ssh://ixlabs.cs.pub.ro/<git-repos-base-path>/lisa.git lisa_rstp

Bafta,
Ionut.