[LiSA-Devel] ixlabs git daemon down?

Mircea Bardac dev at bardac.net
Wed May 20 13:15:54 EEST 2009

Nicu Ioan Petru-B06965 wrote:

> Cred ca sintaxa corecta e:
>
> git push ssh://ixlabs.cs.pub.ro/<git-repos-base-path>/lisa.git
> +lisa-rstp:lisa-rstp

git push/pull functioneaza doar cu nume de remote-uri, nu foloseste cai
complete (numele remote-urilor sunt vizibile in output-ul lui "git remote").

> Push-ul trebuie facut prin ssh:// nu git://, deci trebuie sa ai user pe
> masina respectiva.

Remote-ul "origin" pe care il are Andrei este git:// (intr-adevar, nu
este safe pentru push-uri, dar merge - am testat ieri). Andrei ai putea
sa adaugi un nou remote origin folosind calea ssh catre repo?

git remote rm origin
git remote add origin ssh://USER@HOST/home/etc/etc/etc/lisa.git
git fetch origin
(s-ar putea sa vrei sa iti pui o cheie publica in contul respectiv)

> Nu sunt f. sigur dar am impresia ca e nevoie de "+"-ul din refspec
> pentru cazul initial in
> care branch-ul nu exista.

Conform man "git push": "If the optional leading plus + is used, the
remote ref is updated even if it does not result in a fast forward update."

(Revenind la eroarea pe care o obtii)
Andrei, conform [1] (sectiunea Examples) ai putea sa incerci:

git push origin lisa-rstp:refs/heads/lisa-rstp

[Se aplica acelasi lucru pentru ambele repo-uri Git]

Observatie: sintaxa git este mai libera/rigida in functie de versiune -
it doesn't always work as previously known. In general, din cate am
observat, ultimele versiuni repara probleme de usability din versiunile
anterioare. Cel mai bine e sa verifici documentatia versiunii pe care o
folosesti.

Good luck.

[1] http://www.kernel.org/pub/software/scm/git/docs/git-push.html

P.S. eu primesc mail-urile de pe lista la dev at mircea.bardac.net
(conform header-elor). Mail-urile imi bounce-uiesc cu toate ca le trimit
cu acelasi From (Sender-ul este diferit, caci trimit din alt cont). Mi
se intampla doar la aceasta lista de discutii. Also, Nicu mi-a trimis
mail-ul la dev at bardac.net de unde presupun mailman/MTA-ul a trunchiat
From-ul la doar 2 domenii (domain.tld). Something weird is happening on
that server.

--
Mircea
http://mircea.bardac.net