[LiSA-Devel] ixlabs git daemon down?

Nicu Ioan Petru-B06965 ionut.nicu at freescale.com
Wed May 20 15:33:29 EEST 2009

Salut Mircea,

Functioneaza si cu ssh:// si cu un un path daca repo-ul unde vrei sa
faci push e
accesibil direct de pe masina de pe care faci push (local pe acelasi
disk sau
un disk remote montat local). Eu asa il folosesc de multa vreme :-)

Cand il folosesti cu nume de remote doar iti substituie numele
remote-ului cu url-ul
acestuia asa cum l-ai adaugat la git remote add (de fapt cum apare in
.git/config).

> sa ai user
>
> Remote-ul "origin" pe care il are Andrei este git://
> (intr-adevar, nu este safe pentru push-uri, dar merge - am
> testat ieri). Andrei ai putea sa adaugi un nou remote origin
> folosind calea ssh catre repo?

Push-ul prin protocolul git:// merge doar daca rulezi git daemon-ul cu
--enable=receive-pack, dar imi inchipui ca voi nu aveti enabled optiunea
asta. Ar fi o mare problema de securitate, pentru ca git:// nu suporta
autentificare...

> [1] http://www.kernel.org/pub/software/scm/git/docs/git-push.html
>
> P.S. eu primesc mail-urile de pe lista la dev at
> mircea.bardac.net (conform header-elor). Mail-urile imi
> bounce-uiesc cu toate ca le trimit cu acelasi From (Sender-ul
> este diferit, caci trimit din alt cont). Mi se intampla doar
> la aceasta lista de discutii. Also, Nicu mi-a trimis mail-ul
> la dev at bardac.net de unde presupun mailman/MTA-ul a
> trunchiat From-ul la doar 2 domenii (domain.tld). Something
> weird is happening on that server.

Aici poate te ajuta Radu?

Bafta,
Ionut.