[LiSA-Devel] ixlabs git daemon down?

Mircea Bardac dev at bardac.net
Wed May 20 14:37:00 EEST 2009

Faur Andrei wrote:
> [andrei at playground linux-2.6]$ git push origin
> lisa-devel:refs/heads/lisa-devel-andrei
> Counting objects: 21, done.
> Compressing objects: 100% (11/11), done.
> Writing objects: 100% (11/11), 1.22 KiB, done.
> Total 11 (delta 10), reused 0 (delta 0)
> To git://ixlabs.cs.pub.ro/linux-2.6.git
>  * [new branch]      lisa-devel -> lisa-devel-andrei
>
> Se observa inspiratia maxima pe care o am in a denumi branchurile.

Pentru rename local:
git branch -m lisa-devel lisa-devel-andrei

Pentru rename remote nu stiu daca exista vreo metoda. Cel mai simplu
este sa stergi branch-ul facand push la nimic:
* git push origin :lisa-devel-andrei
(a se observa ca nu exista nimic inainte de ":" si ca nu mai trebuie sa
folosesti "refs/heads/..." pentru a referi branch-urile remote)
si push la un nou branch, cum ai facut si mai inainte.

Acum ca exista branch-urile pe remote, mi se pare ca poti folosi doar
"git push origin" (fara alti parametri).

> Pe partea de linux presupun ca trebuie merged branchul lisa-devel-andrei
> cu lisa-devel?

Ca workflow, din cate stiu, se obisnuieste dezvoltarea unui feature
intr-un branch separat si, la anumite momente se face "merge" (cel mai
probabil atunci cand feature-ul este considerat complet, spre exemplu).
Intre timp, din cand in cand, trebuie sa faci rebase pentru a repara
eventualele conflicte intre codul tau si codul existent si a usura
astfel un eventual "merge".

Good luck.

--
Mircea