[LiSA-Devel] ixlabs git daemon down?

Mircea Bardac dev at bardac.net
Wed May 20 11:08:44 EEST 2009

Salut,

Ionut Nicu wrote:
> Ceva nu e bine.... Am dat git remote update si nu mi-a adus nici un
> branch nou din repo-ul din ixlabs.
>
> Cumva ai facut push intr-un branch deja existent in tree-ul de pe
> lisa.ines.ro? Daca ai facut asta, se explica, pentru ca mirroring-ul l-a
> suprascris. De aceea ar trebui ca tu sa ai branch-ul tau (de exemplu
> lisa-rstp) caruia sa-i faci push in repo-ul din ixlabs.

Ahaa... deci in *alt* branch. In fiecare repo am facut rebase dupa care
am facut push pe acelasi branch (mi-a scapat faptul ca trebuie push in
alt branch).

Andrei, foloseste in fiecare repo:
* git push origin local-branch-name:new-remote-branch-name

pentru face push intr-un nou branch pe ixlabs. "new-remote-branch-name"
 poate fi identic cu "local-branch-name" (urmatoarele push-uri le faci
tot catre branch-ul "new-remote-branch-name").

Daca ai probleme, ma gasesti la birou (George imi stie programul).

Good luck.

--
Mircea
http://mircea.bardac.net