[LiSA-Devel] ixlabs git daemon down?

Ionut Nicu ionut.nicu at ines.ro
Wed May 20 10:12:53 EEST 2009

Salut Andrei,

On Tue, 2009-05-19 at 22:42 +0300, Faur Andrei wrote:
> Salut,
>
> Am facut in seara un push pe repo-ul ixlabs, sper sa fie ok (10x
> to Mircea & George for /*helping out*/ doing all the work).

Ceva nu e bine.... Am dat git remote update si nu mi-a adus nici un
branch nou din repo-ul din ixlabs.

Cumva ai facut push intr-un branch deja existent in tree-ul de pe
lisa.ines.ro? Daca ai facut asta, se explica, pentru ca mirroring-ul l-a
suprascris. De aceea ar trebui ca tu sa ai branch-ul tau (de exemplu
lisa-rstp) caruia sa-i faci push in repo-ul din ixlabs.

> Atunci cand dau del din swctl unei interfete, sistemul se blocheaza.

Aici e un bug introdus de mine cand am facut port-ul pe 2.6.29. :-)

E fixat in ultima versiune a branch-ului lisa-v2.6.29 (atentie,
branch-urile cu "devel", ca lisa-devel si lisa-devel-v2.6.29 au disparut
weekend-ul asta).

Btw (Razvan, Mircea) ca sa dispara branch-urile astea si din ixlabs ar
trebui rulat 'git remote prune origin' si in lisa.git si in
linux-2.6.git.

> Momentan bucata de userspace nu contine mare lucru, sunt niste
> toy programs cu care identific un cadru.

Poti sa le pui si pe astea. E o metoda buna de backup ;-)

Ionut.