[Team2013] Problema testare LiSA

Claudiu Ghioc claudiughioc at gmail.com
Thu Apr 11 18:40:52 EEST 2013

Salutare

Am incercat sa imi testez ultimele implementari ale API-ului cu ultima
varianta a modulului de kernel LiSA si am intalnit mai multe probleme.

1. Ca sa compilez modului am schimbat in Makefile urmatoarele dupa cum
ai spus tu:

"go to the net/switch subdirectory
change the Makefile like this:

comment out the KDIR := ../.. line
uncomment the other 2 lines above, which define KVER and KDIR

build the module using make (with no arguments)
remove the currently loaded kernel module version (rmmod switch)
add your compiled module version (insmod ./switch.ko - from the
net/switch subdirectory)"

La compilare primesc un warning:
"WARNING: Symbol version dump /home/lisa/linux-2.6.git/Module.symvers
           is missing; modules will have no dependencies and modversions.",
iar inserarea modulului nu merge:
"[root at chimera switch]# insmod switch.ko
insmod: error inserting 'switch.ko': -1 Invalid module format"
Are cineva vreo idee ce am gresit?

2. Am reintrodus modulul cu "modprobe switch" iar cand incerc sa
testez(cu swctl din "userspace/tools" si cu swcli) observ ca nu se mai
reuseste deschiderea socket-ului. Dupa un apel SW_SOCK_OPEN
file_descriptor-ul are o valoare negativa, mare si evident nu reusesc
ioctl-ul. Nu reusesc sa imi dau seama ce am stricat in kernel de nu
imi mai deschide socketul.

Mersi mult!

--
Claudiu Ghioc