[Team2013] [diploma] Informatii despre lucrarea de diploma

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Tue Jun 18 12:42:21 EEST 2013

Salutare!

Informații despre depunerea și susținerea lucrării de diplomă sunt
aici[1].

Vedeți că trebuie să luați în curând trei fișe de la secretariat, două
dintre care trebuie să le semnez eu. Când aveți timp, le luați și
treceți pe la mine prin EG208 să le semnez; dacă nu sunt le lăsați și le
semnez eu, cel mai bine e să veniți la un loc.

Rezervați-vă ziua de vineri, 5 iulie 2013, adică după zilele de predare
a proiectului de diplomă, pentru o sesiune de rehearsal a
prezentării. Să aveți slide-urile într-o formă draft gata și să vă
pregătiți pentru bashing :-) Am trimis invitație în calendarul tuturor.

[1] http://swarm.cs.pub.ro/~razvan/wiki/school/diploma

Răzvan