[Team2013] testare cli

Andreea-Cristina Hodea andreea.cristina.hodea at gmail.com
Mon Nov 4 00:25:18 EET 2013

Salut,

Asa cum am discutat cu cateva saptamani in urma, am vorbit cu o colega
sa instaleze lisa si sa imi spuna cum merge atat switch-ul cat si
instalarea. Insa a primit urmatoarea eroare: "error while loading
shared libraries", anume libswcli.so. Nu am mai multe detalii despre
ce a facut si ce nu, fiindca comunicam greu pe fusuri orare diferite,
dar ma intrebam daca aveti voi vreo idee inainte sa insist eu.

Pasii pe i-am facut eu si pe care i-am zis si ei sunt cei pe care i-am
descris in comentariul de la issue-ul de pe github:
https://github.com/lisa-project/lisa-user/issues/98.

Multumesc,
Andreea