[Team2013] testare cli

Radu Rendec radu.rendec at mindbit.ro
Tue Nov 5 11:07:34 EET 2013

On Sun, 2013-11-03 at 14:25 -0800, Andreea-Cristina Hodea wrote:
> Asa cum am discutat cu cateva saptamani in urma, am vorbit cu o colega
> sa instaleze lisa si sa imi spuna cum merge atat switch-ul cat si
> instalarea. Insa a primit urmatoarea eroare: "error while loading
> shared libraries", anume libswcli.so. Nu am mai multe detalii despre
> ce a facut si ce nu, fiindca comunicam greu pe fusuri orare diferite,
> dar ma intrebam daca aveti voi vreo idee inainte sa insist eu.
>
> Pasii pe i-am facut eu si pe care i-am zis si ei sunt cei pe care i-am
> descris in comentariul de la issue-ul de pe github:
> https://github.com/lisa-project/lisa-user/issues/98.

Salut,

Probabil nu are calea catre libswcli.so in LD_LIBRARY_PATH. Exista un
script in userspace/cli care rezolva problema asta. Trebuie rulat asa:

	. fix-ld-library-path.sh

pentru a seta LD_LIBRARY_PATH in shell-ul curent.

Avand in vedere diferenta de fus orar, cred ca cel mai simplu/eficient
ar fi daca colega ta ar subscrie la lisa-users si ar raporta problemele
direct acolo. I-am putea raspunde direct noi (fiind pe acelasi fus).

Multumesc,

Radu