[Team2013] se apropie deadline-ul pentru IBM

Mihaela Alexandra Martinas martinas.mihaela21 at gmail.com
Tue Nov 5 18:02:06 EET 2013

Buna!

2013/11/5 Andreea-Cristina Hodea <andreea.cristina.hodea at gmail.com>

> [...]
> `linux` ca middleware, dar eu nu am mai incercat sa testez pe o retea
> de masini virtuale, nici fizice. Ceea ce voi mai face este un script
> care sa se numeasca configure.sh si sa ruleze comenzile din pagina
> noastra de wiki (instalare libpcap, make etc.). Voi mai scrie totodata
> si un README cu componentele proiectului dezvoltate anul acesta si
> contribuitorii.
>
> Mihaela, cum e cu multi-layer-ul: comenzile de configurare si
> functionalitatea sunt afectate in vreun fel? Sa trimit branch-ul
> master si sa mentionez si branch-ul de multi-layer sau sa trimit doar

Trimite doar branchul de master si mentioneaza existenta multiengine-ului.
Comenzile utilizabile pentru multiengine sunt cele pentru interfete
(adaugare stergere) si cele de adaugare/stergere de vlan-uri.
Multiengine-ul a fost testat doar cu back-endul care foloseste lisa.ko (cel
vechi, care nu are modificarile).

Exemplu de comanda:
         interface netdev 0/dummy0

> Cum fac arhiva? Clonez local si fac un zip cu ambele componente:
> lisa-kernel si lisa-user?

Cat despre arhiva, tinand cont ca trebuie trimis codul alta posibilitate nu
vad in afara de cea propusa de tine. O alta problema ar fi: sa fie
dimensiune prea mare pentru a putea fi trimisa prin email.

> Multumesc,
> Andreea

O seara frumoasa!

Martinas Mihaela-Alexandra