[Team2013] se apropie deadline-ul pentru IBM

Andreea-Cristina Hodea andreea.cristina.hodea at gmail.com
Tue Nov 5 09:06:44 EET 2013

Salve!

Cei de la concursul IBM au amanat trimiterea surselor pana pe data de
6, adica miercuri. In plus, este cumva cu semnul intrebarii daca mai
suntem in concurs, fiindca eu nu sunt inscrisa la master si eu am
aplicat pentru proiect. Eu cu lisa si libvirt nu am reusit sa obtin
nici macar un diff, ci doar niste observatii. In mare si pentru ca am
incercat sa instalez libvirt din surse si are o groaza de dependinte
nerezolvate si erori la instalare. Atasez "progresul" minimal cu
libvirt.

Voi face o arhiva astazi, marti, pana seara cu ce avem pana acum.
Claudiu si cu mine am reusit sa configuram fara probleme switch-ul cu
`linux` ca middleware, dar eu nu am mai incercat sa testez pe o retea
de masini virtuale, nici fizice. Ceea ce voi mai face este un script
care sa se numeasca configure.sh si sa ruleze comenzile din pagina
noastra de wiki (instalare libpcap, make etc.). Voi mai scrie totodata
si un README cu componentele proiectului dezvoltate anul acesta si
contribuitorii.

Mihaela, cum e cu multi-layer-ul: comenzile de configurare si
functionalitatea sunt afectate in vreun fel? Sa trimit branch-ul
master si sa mentionez si branch-ul de multi-layer sau sa trimit doar
pe cel de multi-layer?

Cum fac arhiva? Clonez local si fac un zip cu ambele componente:
lisa-kernel si lisa-user?

Multumesc,
Andreea