[Team2013] se apropie deadline-ul pentru IBM

Andreea-Cristina Hodea andreea.cristina.hodea at gmail.com
Fri Oct 11 07:22:29 EEST 2013

Salve,

In primul rand, sper ca toata lumea este bine si ca inca e lejer, pe
cat posibil, cu temele, laboratoarele si munca :)

Si acum, afaceri. Conform desfasuratorului IBM, pana pe data de 31
octombrie ar trebui sa trimitem codul sursa. Eu nu am facut progrese
cu openvswitch vs lisa, insa am gasit ceva ajutor (sau macar o
promisiune) in privinta asta si sper sa mai strangem cativa oameni,
descriu mai jos si aceasta idee. In directia libvirt, in acest weekend
si in saptamana urmatoare voi incerca sa pun cap la cap
"descoperirile" facute in istoricul patch-urilor libvirt si sa scriu
si eu un patch pentru lisa.

Voi cum stati?

Care este ideea cu openvswitch vs lisa: ma gandeam ca avem ceva colegi
care au facut cursuri Cisco sau sunt pur si simplu pasionati de
retelistica. Ei ar putea sa foloseasca cele doua solutii de switch
virtual si sa ne dea feedback. Ca sa functioneze, cred ca ar trebui sa
avem in vedere urmatoarele:

- 3-4 colegi care sa isi stabileasca o topologie relevanta si sa
incerce sa o configureze folosind numai switch-uri virtuale;
- ca feedback ne-ar interesa mai intai in ce masura reteaua este
functionala, dar si cat de usoara este acomodarea cu interfata de
configurare.
- sa-i coordonam cat isi instaleaza LiSA

Daca e nevoie de "rasplata" putem sa incercam sa-i sponsorizam cu
pizza :D. De fapt, e un win-win: ei se pun la curent cu switch-urile
virtuale profitand de ceva suport de la noi si noi facem ceva
publicitate si aflam ce probleme/cerinte sunt d.p.d.v. obiectiv in
raport cu LISA. Ar putea fi inceputul pentru un cerc de retelistica,
de exemplu, si cred ca in maxim 2 saptamani noi am putea primi oarece
pareri. Ati putea vorbi cu Croco sau alti fosti colegi de-ai vostri,
sa le "vindeti"/promova LiSA? :D

Astept un raspuns si propuneri cat de repede puteti (astazi in prima
parte a zilei de preferat), ca sa incepem sa informam voluntarii si sa
organizam cumva toata povestea.

Intr-o alta ordine de idei, stiu ca e cam prematur sa vorbim de asta,
insa e bine de stiut ce facem cu premiul in caz de castig. Eu ma
gandeam ca ar fi bine sa ramana in facultate pentru viitori studenti
care lucreaza la LiSA sau pe opensource. Ce ziceti?

Weekend fain,
Andreea