[Team2013] se apropie deadline-ul pentru IBM

Mihaela Alexandra Martinas martinas.mihaela21 at gmail.com
Sun Oct 13 13:53:17 EEST 2013

2013/10/11 Andreea-Cristina Hodea <andreea.cristina.hodea at gmail.com>
Buna Andreea!

> [...]
>
> In primul rand, sper ca toata lumea este bine si ca inca e lejer, pe
> cat posibil, cu temele, laboratoarele si munca :)
>
> Si acum, afaceri. Conform desfasuratorului IBM, pana pe data de 31
> octombrie ar trebui sa trimitem codul sursa. Eu nu am facut progrese
> cu openvswitch vs lisa, insa am gasit ceva ajutor (sau macar o
> promisiune) in privinta asta si sper sa mai strangem cativa oameni,
> descriu mai jos si aceasta idee. In directia libvirt, in acest weekend
> si in saptamana urmatoare voi incerca sa pun cap la cap
> "descoperirile" facute in istoricul patch-urilor libvirt si sa scriu

Am inceput cu Claudiu sa rezolvam bug-ul legat de vlan-uri, dar nimic
consistent.
La noi este putin aglomerat acum pentru ca incercam sa ne oraganizam
programul si cu munca si cu facultatea (incercam se gasim o linie stabila).

> Care este ideea cu openvswitch vs lisa: ma gandeam ca avem ceva colegi
> care au facut cursuri Cisco sau sunt pur si simplu pasionati de
> retelistica. Ei ar putea sa foloseasca cele doua solutii de switch
> virtual si sa ne dea feedback. Ca sa functioneze, cred ca ar trebui sa
> avem in vedere urmatoarele:
Momentan versiunea de LiSA actuala nu este stabila, mai exista niste
bug-uri pe care ar trebui sa le rezolvam inainte de pasul acesta. Ar trebui
ca aceasta sa fie prioritatea noastra.

> [...]
> pizza :D. De fapt, e un win-win: ei se pun la curent cu switch-urile
> virtuale profitand de ceva suport de la noi si noi facem ceva
> publicitate si aflam ce probleme/cerinte sunt d.p.d.v. obiectiv in
> raport cu LISA. Ar putea fi inceputul pentru un cerc de retelistica,
> de exemplu, si cred ca in maxim 2 saptamani noi am putea primi oarece
> pareri. Ati putea vorbi cu Croco sau alti fosti colegi de-ai vostri,
> sa le "vindeti"/promova LiSA? :D
>
> Astept un raspuns si propuneri cat de repede puteti (astazi in prima
> parte a zilei de preferat), ca sa incepem sa informam voluntarii si sa

Scuze inca o data pentru raspunsul intarziat, dar nu am stat pe langa
laptop week-endul acesta.

--
Martinas Mihaela-Alexandra