[Team2013] se apropie deadline-ul pentru IBM

Andreea-Cristina Hodea andreea.cristina.hodea at gmail.com
Mon Oct 14 01:01:40 EEST 2013

2013/10/13 Mihaela Alexandra Martinas <martinas.mihaela21 at gmail.com>:
> Am inceput cu Claudiu sa rezolvam bug-ul legat de vlan-uri, dar nimic
> consistent.

Am putea sa trunchem branch-ul principal al LiSA in vederea obtinerii
unei versiuni stabile (macar cat de cat)?

> Momentan versiunea de LiSA actuala nu este stabila, mai exista niste bug-uri
> pe care ar trebui sa le rezolvam inainte de pasul acesta. Ar trebui ca
> aceasta sa fie prioritatea noastra.

Sunt de acord, insa mai avem putin pana la deadline si ar fi bine sa
ne mobilizam cumva, sa facem un compromis cu activitatile curente
poate. E pe termen scurt oricum, pe asta ma bazez si eu :). Am vorbit
cu Iulia si weekend-ul acesta a inceput cu openvswitch, ca e mai
simplu fiind deja in kernel. Spre vineri, cand mai are si ea ceva
vreme, sper sa o pot ajuta sa porneasca si cu LiSA. Tineti-ma si pe
mine la curent, va rog. Spor la scoala si la servicu :)

Andreea