[LiSA-Devel] Intrebari

Faur Andrei da3drus at gmail.com
Mon Apr 13 11:11:29 EEST 2009

1. Din cate am testat pe masina virtuala observ ca frameul trimis de
LiSA are ca adresa MAC sursa 06:07:08:09:0A:0B iar ca adresa
destinatie 01:02:03:04:05:06. Nu gasesc nicaieri in codul sursa
locul unde aceste adrese sunt date, pentru a le schimba. Problema
este ca atunci cand frameul ajunge la masina destinatie, aceasta nu
isi recunoaste adresa MAC si o retrimite pe toate porturile. Cu alte
cuvinte, switchul virtual al VMWare recunoaste ca masina destinatie
are MACul 01:02:03:04:05:06 (i-am modificat sa aiba aceasta adresa),
insa cand frameul ajunge efectiv la ea, este retrimis pe toate porturile
si nu mai ajunge la layerul superior.

2. Care sunt conditiile in care un frame este trimis catre layerul superior?
Mai exact, unde in cod se face aceasta transmitere.

3. Zicea Razvan ca ar fi totusi o idee buna sa avem si o configuratie
de masini virtuale functionala, nu neaparat pentru acum (deoarece
sistemul de test este gata) cat pentru anii urmatori cand s-ar putea
sa nu fie lucrurile puse la punct. In ce fel s-ar putea face aceasta
configuratie, care ar fi cele mai bune solutii? Razvan a gasit asta
si se intreba daca ar fi o idee buna:
http://blog.cynapses.org/2007/07/12/qemu-kvm-internal-network-setup/

4. Inca nu am primit acces la masina de test.

P.S.: In ultima vreme mailul de la yahoo functioneaza foarte prost,
primind mailurile
cu intarziere mare. Am primit un mesaj de pe lista de discutii la 10+ ore de
cand a fost postat, in conditia in care primisem mesajele ce fusesera postate
dupa el. Asa ca ori nu mi-a fost trimis mail cu user/pass ori mesajul
e pierdut :).
In orice caz, nu voi mai folosi mailul de yahoo, trec pe acesta de pe care scriu
acum.

Andrei