[LiSA-Devel] Compile/Install LiSA

Faur Andrei faur.andrei at yahoo.com
Mon Mar 16 15:24:30 EET 2009

> Si eu zic ca nu e o problema legata de LiSA - in fond patch-ul nu
> modifica nimic in partea de block devices. Ceea ce zice Ionut are sens:
> un kernel vanilla merge in aceeasi configuratie?
>
> Apropos, ce sistem de virtualizare folosesti? In general e nevoie de un
> driver pentru "hard disc-ul virtual", care sa fie ori in initrd ori
> builtin.
>
> Chiar daca sistemul de virtualizare emuleaza ide generic, de pe la
> 2.6.20 incoace se face emulare de scsi inclusiv pentru ide, deci ar
> trebui sa-l vezi mai degraba ca sda1 decat hda1.

Nu este problema legata de LiSA. Am incercat acum sa compilez/instalez
si un kernel 2.6.25 vanilla si tot la fel face. Nu imi dau seama unde gresesc.

> Si eu as fi mai fericit daca ai face testele (si) pe Cisco, pentru a
> putea fi siguri ca avem interoperabilitate. Exista la iNES o masina pe
> care se pot face teste de LiSA. Avantajul este ca are ip kvm, deci poti
> vedea remote "ecranul" / o poti reseta chiar daca se blocheaza complet
> etc.
>
> Am sa ma interesez in ce masura pot sa fac rost (macar temporar) de 2-3
> switch-uri Cisco pe care sa le conectez cu masina respectiva.
>
> Foarte important: ce anume vei implementa (care din familia de
> protocoale stp)? Ar trebui sa gasesc niste switch-uri Cisco care sa
> [...]

Daca s-ar putea face un astfel de setup ar fi super :) Altfel, cred ca ar trebui
configurat la scoala un astfel de sistem cu 2-3 switchuri Cisco si nu sunt
sigur cat de rapid s-ar putea aranja asta.

Titlul oficial al licentei este implementarea STP/RSTP/PVST, asa ca toate trei.
Ar fi de preferat sa incep cu STP.