[LiSA-Devel] ixlabs git daemon down?

Faur Andrei da3drus at gmail.com
Tue May 19 22:42:29 EEST 2009

Salut,

Am facut in seara un push pe repo-ul ixlabs, sper sa fie ok (10x
to Mircea & George for /*helping out*/ doing all the work).

Principala problema e la identificarea cadrelor RSTP. Pentru
a functiona am pus pur si simplu un if in functia sw_socket_filter.
Pentru RSTP campurile DSAP si SSAP au valoarea 0x42,
Control Field are valoarea 0x03. De asemenea, cadrele RSTP
sunt trimise catre o adresa multicast specifica. Ar trebui aceste
identificari facute uniform cu cele pentru cdp si vtp deja
implementate.

Atunci cand dau del din swctl unei interfete, sistemul se blocheaza.

Momentan bucata de userspace nu contine mare lucru, sunt niste
toy programs cu care identific un cadru.

Andrei